keskiviikko 21. toukokuuta 2014

Looking for myself

Mun elämä on ollut yhtä sekasortoa viimeset puol vuotta, mutta ehkä se vihdoin alkaa palailemaan normaaliin  yksi ongelma vaan, en edes tiiä mikä se normaali enään on. 
Oon katsellu vanhoja kuvia ja yrittäny niiden kautta päätellä minkälainen olin ennen, mutta ei ne oikein selvennä mun ajatuksia. En ees tiiä enää kuka olen ja miten mun pitäs suhtautua kaikkiin mun elämässä tapahtuviin muutoksiin. Tahtoisin vaan jotenkin entisen itteni takasin. Jaksoin paljon paremmin, enkä stressannut mistään näin turhista asioista. Millon mulle tuli näin huono itsetunto ja stressin käsittelykyky ? 


2012

Asun tosiaan äidin ja kahden kisun kanssa  aika lähellä kuopion keskustaa nykyään, mikä on ihan jees verrattuna tohon maaseutuasumiseen. Skootterilla pääsee kivasti joka puolelle ja miksei kävellenkin. Sisko ja veli asuu sitten vuoroviikoin täällä meillä ja entisen isäpuoleni luona. Isä muuttaa takasin Helsingin tienoille kesän alussa ja se tarkottaa sitä, että Helsingissä käyminen lisääntyy taas mun arkeen. Ihankun lukio ja muut vaikeudet ei riittäisi jo tähän elämäntilanteeseen.  Tälläkin hetkellä on tosiaan koeviikko menossa, mutta en oikeasti jaksa enään opiskelua. Yritin lukea muutamaan kokeeseen, mutta eilinenkin meni vaan istuessa uskonnon kirjan kanssa ja tuijotellessa tyhjyyteen, mutta ehkä on normaalia että opiskelumotivaatio katoaa tässä vaiheessa vuotta. Hurjaa, että eka lukiovuosi on ihan just ohi.. kohtahan mun pitää jo tietää mitä kirjotan ja blaah.. kesällä en aio miettiä mitään kouluun liittyvää, vaan makaan rannalla ja urheilen :) 







Ei kommentteja:

Lähetä kommentti